Kompletní nabídka správy domů
Ekonomická část
- vedení podvojného účetnictví včetně vyhotovení účetní závěrky a vypracování daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob, pokud je povinnost jeho podání, případně jiných daňových přiznání (např. k silniční dani)
- předávání ročních účetních sestav elektronicky dle požadavků klienta, on-line přístup v rámci příspěvku na správu
- správu účtu u peněžního ústavu
- v případě zmocnění k finančním operacím úhradu odsouhlasených faktur a ostatních plateb
- možnost hradit měsíční úhrady za užívání bytu jednotlivými uživateli prostřednictvím účtu SBD HK s následným převodem na účet spravovaného subjektu (úspora finančních nákladů spravovaného subjektu), pokladní služby
- vypracování a stanovení předpisů úhrad za užívání bytu na jednotlivé uživatele dle platných právních předpisů
- provádění průběžných změn (počty osob, úpravy záloh na vodu a měřené teplo) dle požadavků jednotlivých uživatelů, tyto změny je možno nahlásit jak osobně, tak i elektronicky
- kontrolu měsíčních plateb jednotlivých uživatelů bytů a předání informací výboru SVJ o nezaplacení
- měsíční upomínání neplatičů, přípravu podkladů k žalobě a následné vymáhání pohledávky v zastoupení na základě plné moci advokátní kanceláří SBD HK
- vypracování souhrnného vyúčtování a následné písemné předání uživatelům bytů
- zpracování odměn funkcionářů výboru včetně zákonných odvodů a ročního vyúčtování daně z příjmů zálohové a srážkové, úrazové pojištění, vyhotovení potvrzení o zdanitelných příjmech a sražených zálohách
- zpracování statistických výkazů
- poskytování metodických pokynů
- uzavření výhodného pojištění objektu v rámci pojistné smlouvy SBD HK (výhodný 50% bonus)
- oznámení vlastníkům jednotek výše spoluvlastnického podílu na příjmech a výdajích z nájmu prostor sloužících k podnikání
- archivaci dokladů
Technická část
- obstarávání oprav a udržování objektu na základě požadavků zástupců domu
- každoroční technické prohlídky. Na základě prohlídky vytvoření technické zprávy o stavu objektu včetně návrhu plánu údržby, oprav a revizí v daném roce.
- zajišťování provozu společných částí domu (kontroly, zkoušky, prohlídky a pravidelné revize, včetně zajištění odstranění zjištěných závad)
- zajišťování výběrových řízení na stavební práce, stavebních dozorů, projektantů, koordinátorů BOZP
- v případě potřeby účast na členských schůzích a shromážděních vlastníků
- informování zástupců domu o legislativních požadavcích na základě nových, resp. novelizovaných zákonů
- na základě plné moci – zastupování při stavebním, vodohospodářském a jiném řízení se státní správou
- zajištění povinných revizí na kotelnách v předepsaných termínech, kontrol dle legislativy, následné zajištění odstranění závad z kontrol a revizí
- komunikace s přímými dodavateli služeb a komodit
- zajištění smluv na dodávku energií a služeb pro nemovitost
- technické poradenství k tepelné technice, dodávce tepla a teplé vody
- zajištění průkazů energetické náročnosti budov (PENB)
- provádění evidence vodoměrů včetně zajištění ověření a následných výměn v předepsaných termínech
- při odběru vody ze studní zajištění povinných pravidelných rozborů vody
- sepisování smluv o dílo
Organizačně právní
- zajištění svolání shromáždění vlastníků
- založení společenství (příprava stanov, zajištění notáře a svolání shromáždění)
- prvozápisy a změny v rejstříku společenství vlastníků
- sledování volebního období u statutárního orgánu
- využití informačního portálu – stálý přístup k aktualizovanému účetnictví z domova
- zajištění aktuálních novinek a změn v oblasti legislativy pro společenství vlastníků
- právní služby
- likvidaci pojistných událostí
- právní pomoc při zakládání SVJ
- vyřizování stížností
- vyhotovení prezenční listiny a hlasovacích lístků na shromáždění vlastníků jednotek
- aktualizaci vlastníků dle výpisu z katastru nemovitostí s následnou výzvou vlastníka na předložení příslušných dokumentů
- vedení evidence vlastníků jednotek, spoluvlastníků, nájemců, podnájemců
- organizaci správy nebytových prostor nebo pronájem společných částí v domě